poniedziałek, 26 września 2011

Taka sobie notka :)

Więc tak, zacznę od informacji, że dziś mam zamiar zrobić kolejną i ostatnią partię obrazów związanych z tematyką pór roku. Ale to później :) i na pewno dziś się ukaże post z tymi obrazami do pobrania. Jak już wspomniałam jestem w trakcie budowy, a właściwie już urządzania nowego domku dla Waszych Sim'ów. Ale nie obiecuję, że powstanie szybko, ponieważ co jakiś czas jakoś mi wena odchodzi no i w między czasie jeszcze zakuwam, bo w styczniu egzaminy - a masę nauki mam :). Mam też już zamysł an kolejną serię obrazów. I myślę, że przypadną Wam do gustu tak jak i mi. Nie zdradzę co to będą za obrazy ale na pewno jutro w prezencie urodzinowym ode mnie je dostaniecie :P. A więc do następnej notki :) Zapraszam do komentowania czy się podoba :) no i oczywiście do wymiany linków/bannerów :). Pozdrawiam.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.