czwartek, 15 września 2011

Wymiana linkami i bannerami/Links and banners exchange

Witam.

Jeśli chcesz wymienić się ze mną bannerem skopiuj kod mojego bannera z pola tekstowego i wklej go u siebie i pozostaw wiadomość pod tym postem lub skontaktuj sie ze mną poprzez e-mail: anulaa89@gmail.com lub simowyblog@gmail.com, ewentualnie przez GG (na pasku bocznym jest numer, klikniesz i wyskoczy okienko rozmowy).

Zasady wymiany: Jeśli wkleisz u siebie mały banner to ja też wklejam Twój mały, jeśli wybierzesz duży, ja również wkleję ten większy.

Serdecznie zapraszam do współpracy.

MY BANNER: If you want to exchange banners with me, please COPY this code from the text field and PASTE it to your blog/site and please leave a comment in this post with a link to Your website or contact me by e-mail: anulaa89@gmail.com or simowyblog@gmail.com

Info: If you choose a big banner, then I'll paste your big banner. If you choose a micro bar, then I'll paste your micro bar. :)


Big Banner:





Micro Bar:

10 komentarzy:

  1. Tak, wymiana bannerów to dobry pomysł. :)Niedługo się tym zajmę. Tylko, że ja bym chciała zrobić taki jakby pokaz slajdów z banerami...wiesz o co mi chodzi? :D No, a w blogowaniu nie jestem jeszcze dobrze rozeznana i nie wiem jak. Jakbyś wiedziała to proszę o info.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam, jest taka możliwość. Tylko nie pamiętam jak to się robiło zaraz poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej wstawiłam twój button, tylko tak jakby jedną część. Zobacz sama. Nie wiem czy ci tak odpowiada. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej, wiesz co nie o to mi chodziło, wkleja się cały kod bannera taki jak podałam w polu tekstowym, bo tak to jest to tylko obrazek, który nic nie mówi o adresie strony. Nie ma w nim nawet odnośnika :P. To po prostu może nie szalejmy z bannerami tylko linki normalnie dajmy sobie w linkowniach swoich i będzie git :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nowa zaprzyjaźniona strona to: Sunset Sims :)

    My new friend site is Sunset Sims :) Thanks :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy zaprzyjaźniony blog to: Świat Simów. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa zaprzyjaźniona strona to: Wirtualne Simy, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa zaprzyjaźniona strona to: Realne Simy, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu, zapraszam do wymiany bannerami z moim nowym blogiem: ts4y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.