sobota, 4 maja 2013

Zmiana wyglądu bloga. / Change the look of my blog.

Witajcie :)
Dziś między godziną 21.30 a 23.00 mogą nastąpić pewne niedogodności w korzystaniu z bloga. Będzie to spowodowane zmianą szablonu. Po zmianie będzie panował mały bałagan, z którym postaram się jak najszybciej uporać. Będzie to wersja beta szablonu - będą jeszcze drobne poprawki kosmetyczne. Mam nadzieję, że będzie się Wam teraz milej przeglądało mojego bloga i że szybko się przyzwyczaicie do nowego wyglądu :).


Hello :) Today between the hours of 9.30PM and 11.00PM may be some inconveniences to the use of a blog. This will be caused by changes in the template. After the change will reign a little messy, which I will try to deal with as soon as possible. This will be a beta version of the template - there will still be minor cosmetic fixes. I hope it will be nicer you now to browse my blog and that quickly get used to the new look :).

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tylko jeszcze mam z nim trochę kłopotów. Ale mam nadzieję, pomoc na forum nadejdzie :)

      Usuń
    2. Oby, świetnie wygląda! :D

      Usuń
    3. @Jestem Marcin - już się uporałam jak na razie ze wszystkim więc szablon zostaje :).

      Usuń
  2. Hello Anna! I really like the new blog template! =)

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.