poniedziałek, 27 stycznia 2014

Aktualizacja gry 1.67

Ich chyba powaliło do reszty :/ - niech lepiej dadzą jakąś aktualizację, która poprawi wydajność gry :/

Aby zainstalować tę aktualizację, uruchom swoją grę i wybierz zakładkę „Aktualizacje” w programie startu.


Pamiętaj aby poprawnie zaktualizować grę skorzystaj z tego poradnika: Poprawne aktualizowanie gry The Sims 3

Możesz też zaktualizować grę manualnie pobierając aktualizacje klikając na jeden z poniższych linków:


Uaktualnienia przyrostowe od wersji 1.66:

Uniwersalny plik aktualizacyjny (dla każdego regionu i od każdej wersji) tzw. SuperPatcher

Niniejsza aktualizacja gry zawiera następujące zmiany:

Aktualizacja gry głównej:
  • Zaktualizowana komunikacja na serwerze.

TAK TYLKO TYLE @#$%! Masakra :/ Co oni czynią.... ciekawe co jeszcze wymyślą swoją drogą.

18 komentarzy:

  1. dokładnie! już raczej nic.. dziękują za grę w The Sims 3 w zakładce 'Aktualizacje' więc to już chyba kompletny koniec.. :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :/
      Ja dziś robię przegląd w mojej grze i pasuje zaktualizować mody o ile będą tego wymagać. Dziś skończyłam instalację więc powracam na jakiś czas.
      Mam nadzieję, że w 4 będzie można tworzyć CC - wtedy myślę zrobić Come Back ;) do konkretnego tworzenia.

      Usuń
  2. Oj tak. Nie ma to jak specjalnie wydać łatę poprawiającą funkcję, którą prawie każdy ma wyłączoną. Powodzenia! xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawdaż? hahaha nigdy nie używałam tej opcji i nie będę :P

      Usuń
  3. Dzięki Anuulaa za to, że jesteś. Może z czasem więcej napiszę o Twoich pracach i Tobie w Larum. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być - ale jestem zła bo mi simsy odwalają, Zainstalowałam sobie bo mnei natchnęło do grania a tu się nawet grać nie da - nie wiem czy to wina najnowszej łaty czy co ale no nie da się grać w ogóle - wywala mnie z gry i nawet nie mogę utworzyć swojej rodzinki :/
      Bardzo mi miło, że piszesz o moich pracach i chcesz to robić :) dziękuję Pozdr.

      Usuń
  4. Witam. Ja mam pytanie, ponieważ chciała bym dwie moje simki dać na bloga do pobrania (osobno), ale nie wiem jak je znaleźć i co zrobić by plik miał rozszerzenie sims3pack. czy jakoś tak. Bardzo mi na tym zależy bo to pierwsza rzecz mojego autorstwa jaką chcę udostępnić innym. Wiesz może jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tworzysz sima w CAS masz przy jego ikonie takie opcje jak: Dodaj sima, Publikuj Sima, Zapisz do skrzyni, Usuń. Więc kiedy będzie gotowy wybierasz Publikuj, chwilę czekasz (zależnie od komputera) - i pojawi się coś w stylu, że się udało. Klikasz ok i masz go w folderze C:\Users\Nazwa użytkownika\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Exports.
      Mam nadzieję, że pomogłam

      Usuń
    2. Dzięki kochana! Dopiero teraz zauważyłam tą odpowiedź i tak, właśnie tam się znajduje ta simka. Dzięki jeszcze raz za odpowiedź. I przy okazji chcę Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.

      http://venturethesims.blogspot.com/2014/03/012-liebster-blog-award-1.html

      Usuń
  5. A może wiesz, dlaczego znika mi menu po aktualizacji 1.67 i instalacji Rajskich Wysp? Z góry dzięki, przydajesz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj jakie mody posiadasz. Wszystkie CORE mody należy usunąć, wyczyścić CACHE gry Delphy's Dashboard'em następnie pobrać i wrzucić nowe mody. To moje podejrzenia bo miałam raz coś takiego właśnie tym spowodowanego.

      Usuń
  6. I takie coś waży ponad 1 gb?! Porażka -.- Czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to waży 176 mb ale superpatch wazy ponad 1 gb ponieważ jest uniwersalny :)

      Usuń
  7. Ale serio... Mogliby się ogarnąć i walnąć update z optymalizacją gry, bądź szybszym ładowaniem się ciuchów w CAS. Ja mam z tym wieeelki problem (wszystkie dodatki+mnóstwo pakietów ze Store).
    Pozdrawiam. Stara graczka i czytelniczka twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%. A przede wszystkim mogliby sprawić, aby gra nie wywalała nas do pulpitu (szczególnie w CAS mam ten problem).
      Również pozdrawiam i bardzo się cieszę, że czytasz mojego bloga :)

      Usuń
  8. Witam. W akcesoriach Szybka Jazda (o ile dobrze pamiętam) pojawił się motor. Nie opłaca mi się kupować tego dodatku tylko dla tej jednej rzeczy dlatego mogła byś go przekonwertować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sobie jaja robią? Prawie zawsze jak gram to mam crasha który wywala mnie do pulpitu, a tu co?! Już nawet do średniowiecza dali taką aktualizację!Tak naprawdę to boję się tam wchodzić, bo jak spotka mnie coś NAPRAWDĘ, NAPRAWDĘ wspaniałego i tego nie zapiszę szybko(o czym często zapominam)to pa, pa!(Dobrze że przy 4 na szczęście dążą do tego bo u mnie jest trochę niestabilna!)

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.