wtorek, 4 listopada 2014

Aktualizacja nr 7 dla The Sims 4 (patch 1.2.16.10)

!!! Przed rozpoczęciem procesu aktualizacji gry, tymczasowo usuń z niej wszelkie mody oraz dodatki CC !!!


Otwórz Origin. Prawym przyciskiem myszy kliknij na okładkę gry The Sims 4 i wybierz opcję Aktualizuj grę.

Hej, Simopływacy!

Czas popływać! Listopad, blask słońca, pływanie, chlapanie, ciepło sło... cóż, The Sims to gra o zasięgu międzynarodowym, więc niektórzy z graczy mają słoneczną pogodę. Tak czy inaczej, nareszcie pojawiły się baseny! A Twoi Simowie są gotowi dać nura, by się popluskać!
Wskocz do aplikacji Stwórz Sima i skompletuj swój strój kąpielowy!
  • Wybierz coś z gotowych stylów, by szybko przebrać swojego Sima albo wybierz jedno- lub dwuczęściowe bikini, spodenki kąpielowe lub kąpielówki!
  • Uzupełnij swoje dzieło kapeluszem, parą sandałów i odrobiną kremu z filtrem, nałożoną na grzbiet nosa. Możesz ruszać na basen!
  • Zbuduj swój basen w trybie budowania, klikając zakładkę Buduj oraz obrazek basenu na wizerunku domu.
  • Możesz umieszczać gotowe bloki basenu (trójkątny, kwadratowy, pod kątem lub ośmiokątny) albo użyć narzędzia basenów, aby narysować własny basen.
  • Baseny możesz budować na dowolnym piętrze swojego domu lub lokalu.
  • Ozdób i ulepsz swój basen lampami basenowymi, wybierz według własnego upodobania tekstury ścian i dna, a potem dodaj kilka kalkomanii albo okien, jeśli chcesz stworzyć coś w rodzaju akwarium!
  • Simowie mogą bawić się na właśnie zbudowanym basenie, spędzając czas z innymi, ochlapując wodą dzieciaki albo próbując ugasić się po podpaleniu przez rozgniewanego ducha, który zginął w tragicznym wypadku z basenowym grillem.
  • Uważaj na głód i zmęczenie. Zbyt długie przebywanie w basenie zakończyło już niejedno życie. Kosiarz łaskawie wysłucha wszelkich próśb o ocalenie, ale nie wszystkie spełni.

Wybuduj swój wymarzony dom (z basenem) albo skieruj się do Galerii, gdzie znajdziesz cudowne dzieła innych Simopływaków. A potem spędź na basenie cały dzień ze swoimi Simami!

W tej aktualizacji, oprócz wprowadzenia basenów, zajęliśmy się także naprawą paru błędów oraz dalszym udoskonalaniem gry:

Nasi gracze w istotny sposób pomogli nam w rozpoznaniu błędu z małymi oczami i szeroką szczęką, który dotykał niektórych Simów w momencie przejścia do następnej grupy wiekowej, zarówno w trybie życia, jak i w aplikacji Stwórz Sima. Współpracując ze społecznością graczy, a także z naszym wewnętrznym działem kontroli jakości, rozwiązaliśmy problem, który powodował kurczenie się oczu i poszerzanie szczęki Simów zmieniających wiek. Przechodzący do kolejnej grupy wiekowej Simowie powinni nieco się zmieniać, ale do tej pory nie działało to tak, jak należy. Jeszcze raz dziękujemy za Waszą cierpliwość i dociekliwość, które pomogły nam znaleźć rozwiązanie tego problemu.

Załamywanie się gry / Wydajność
 W tej aktualizacji znaleźliśmy i naprawiliśmy kilka problemów z wydajnością. Nadal będziemy starali się poprawiać wydajność gry jako całości.
  • Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać graczowi umieszczenie pokoju z Galerii, jeśli pokój zawierał obiekt zawarty w innym.
  • Usunięto błąd, który mógł uniemożliwić wczytanie starszego zapisu w zaktualizowanej wersji gry.
  • Czasami gra załamuje się z całkiem logicznego powodu, a czasami...
  • Naprawiliśmy błąd, przez który członkowie rodziny mogli usuwać samych siebie, ale tylko w przypadku, gdy rodzina zawierająca więcej niż jedną osobę rozpoczęła swoje istnienie na parceli Gliniany Glif, a następnie odwiedziła rodzinę w Ciekawym Domu albo Różanej Rzeczce, a potem wróciła do domu. Na miejscu okazywało się, że pozostali członkowie rodziny zniknęli. Parcela Gliniany Glif została dokładnie egzorcyzmowana i Simowie znowu mogą tam mieszkać bezpiecznie.
  • Podobnie wyglądał problem z wywołującymi załamanie gry ladą i kuchenką na Wzgórzach Południowych. To także zostało naprawione.
  • Naprawiliśmy zawieszanie się gry, które mogło występować podczas próby wprowadzenia na parcelę bezdomnego Sima, jeśli gracz zmienił zdanie (gdy zdał sobie sprawę, że na parceli nie ma domu) i spróbował wycofać się z procedury przeprowadzki.
  • Hurra! Teraz znowu można wprowadzić na parcelę bezdomnego Sima, nawet jeśli na parceli nie ma domu. Zamiast wprowadzać bezdomnego na parcelę bez domu, możesz wprowadzić go do nowego domu albo wprowadzić bezdomnego Sima do domu, w którym grasz aktualnie.

Ulepszenia / Grafika 
  • Usunięto błąd, który powodował usuwanie zlewu umieszczonego na szafce, gdy gracz przesuwał szafkę.
  • Teraz możecie szukać w trybie budowania obiektu o nazwie „TV”, ponieważ okazało się, że i tak nikt nie używa słowa „telewizor”.
  • Usunięto błąd, który powodował, że Simowie stworzeni na podstawie członków wcześniejszej rodziny, z którą mieszkają, zastępowali oryginalną rodzinę.
  • Usunięto błąd, który powodował, że Simowie odmawiali sprzątania książek, jeśli to działanie zostało wybrane na regale. Najwyraźniej Simowie wolą, jak każe im się coś zrobić bezpośrednio, a nie kiedy regał nachyla się i szepcze „Hej, widać moje książki”.
  • Usunięto błąd, na skutek którego starsze Simki zapominały o tym, że mają parę nóg i chodziły, używając tylko jednej nogi. „Przepraszam panią, ale ma pani dwie nogi”.
  • Usunięto błąd, który mógł występować podczas zamiany modeli urny i nagrobka. Urna/nagrobek zapominały, czym są i traciły całą swoją funkcjonalność.
  • Przy okazji – dlaczego napisaliśmy „mógł”? Okazuje się, że nie wszystkie błędy występują u wszystkich graczy, często z powodu złożoności tego, co dzieje się w kodzie programu. W przypadku tego błędu udało nam się potwierdzić jego powtarzalność. Jednak jednorazowe wystąpienie błędu wymagało wykonania pewnego działania niedorzeczną ilość razy i to po kolei.
  • Usunięto błąd, na skutek którego Simowie klękali w niewłaściwych momentach. Robili sobie wstydu, klękając przy stole w jadalni albo w równie dziwnych okolicznościach.
  • Dzieci nie będą lewitowały, próbując zdmuchnąć świeczki na torcie, który stoi na blacie. I tak nikt nie wierzył w istnienie lewitacji, a osoby, które „widziały” lewitację, niczego już więcej nie zobaczą.
  • Usunięto błąd, który powodował, że duchy, usiłując opętać grill, otwierały go, przyglądały się zawartości, zamykały grill i dopiero potem wskakiwały do niego.  Poinformowaliśmy duchy, że zawartość grilla nie ma wpływu na ich preferencje żywieniowe oraz, że nikt nie będzie na nie dziwnie patrzył, jeśli postanowią opętać grill i po prostu to zrobią, bez zbędnego zamieszania.
  • Usunięto błąd, który powodował, że kilku Simów stało w tym samym miejscu, bawiąc się w potwora morskiego.
  • Zauważono, że na skutek tego błędu ci Simowie przybierali wygląd potwora morskiego, zatem... w studio rozgorzała dyskusja na temat prawdopodobnej natury owego problemu. Czy bawiąc się w potwora morskiego, Simowie budzili potwora, który krył się w nich samych?  Czy powinniśmy im to uniemożliwić?  Czy w ogóle mamy do tego prawo?  Podczas gdy producentów pochłaniała dyskusja o filozoficznych aspektach tej sytuacji, a także planowanie dalszych debat i rozważanie skutków społecznych... programista naprawił błąd. No i cóż, w ten sposób nasi Simowie zostali pozbawieni możliwości uzewnętrzniania swojej morskiej potworności.

Tryb budowania
  • Mówiąc prosto: Usunęliśmy błąd, który powodował, że funkcja automatycznych blatów przestawała działać prawidłowo po zmodyfikowaniu pobliskiego układu architektonicznego.
  • Mówiąc nieco mniej prosto: Po umieszczeniu blatu prostopadle do ściany oraz ustawieniu drugiego blatu naprzeciwko, a następnie umieszczeniu trzeciego blatu przed drugim, tak jakby chciało się stworzyć narożnik za pomocą funkcji automatycznych blatów, gdy potem usunęło się ścianę i jeszcze raz spróbowało stworzyć element narożny, powodowało to, że automatyczne łączenie blatów przestawało działać.  Naprawiliśmy to.
  • Usunięto błąd, który mógł powodować, że działania cofnięcia i powtórzenia przestawały funkcjonować, jeśli cofnięto budowanie fundamentów.
  • Usunięto błąd z usuwaniem za pomocą młotka obiektu, w którym umieszczone są inne obiekty. Błąd uniemożliwiał po cofnięciu tego działania odzyskanie zawartych obiektów (inaczej mówiąc, jeśli usunęło się stół, na którym stał wazon, a potem cofnęło się to działanie, wazon nie powracał).
  • Naprawiono problem z „szybkim klikaniem”. Usuń podłogę, wyjdź z trybu budowania – Sim unosi się w powietrzu!  Ta-da!
  • Naprawiono błąd z interfejsem, powodujący migotanie przycisku sufitu po przesunięciu na niego kursora myszki.
  • Naprawiono błąd z interfejsem, powodujący, że katalog trybu budowania nie otwierał się prawidłowo podczas przełączania między trybami budowania i życia.
  • Pora na naukę: Pamiętajcie o prawidłowej pisowni. Tryb budowania – budowanie przez „u” otwarte. Tryb życia – życie przez „z” z kropką.


Reakcje:

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale to jest aktualizacja nr 7 :) http://help.ea.com/pl/article/the-sims-4-updates/

      Usuń
  2. Anno, mam ciekawostkę dla Ciebie. Za każdym razem gdy uruchamiam grę the Sims 4 (zdarza się to niezmiernie rzadko), to jest nowa aktualizacja. Fajnie, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, wiem że nie na temat ale nie wiem jak rozwiązać ten problem. Pomoże mi ktoś z problemem niewgrywającej się zawartości specjalnej simów z galerii? Pobieram sima z ubraniami, których nie posiadam i ściąga mi sima bez ubrań. :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to pliki package, które należy pograć osobno i wrzucić do folderu Mods w Moich Dokumentach. I nie ma rady żeby ściągnęło się to z simem/domem. Trzeba pytać autora sima, domu jakich CC użył i skąd je pobrać.

      Usuń
  4. Hej, wiem że nia na temat ale mam problem. Pomoże mi ktoś z problemem niewgrywającej się zawartości specjalnej simów z galerii? Pobieram sima z ubraniami, których nie posiadam i ściąga mi sima bez ubrań. :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie posiadasz zawartości zmodyfikowanej, logicznym jest że nie pobierzesz jej z simem lub domem. Na tym własnie polega Galeria - dzięki temu w naszej grze nie roi się od błędów :) tak twórcy to zabezpieczyli. musisz pobrać z internetu to czego wymaga dom/sim do prawidłowego wyglądu ;)

      Usuń

Komentarze są wyłączone z powodu zawieszenia działalności bloga. Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.