sobota, 5 listopada 2011

Małe zmiany

No więc na dziś zakończyłam temat zmian. Mam zamiar i pomysł już nawet na kilka kolejnych udoskonaleń ale to już innym razem. Więc najważniejsze: nie usunęłam WASZYCH bannerów po prostu przeniosłam do działu z Linkami i Bannerami :). Zmieniłam kilka szczegółów kolorystycznych na blogu. Dodałam rozwijane menu na pasku bocznym. Po kliknięciu w przycisk rozwija się lista/opis. U góry na pasku ze Stronami pojawiły się nowe strony: Bannery i Linki, Wymiana bannerów oraz Kontakt. Serdecznie zapraszam każdego kto ma jakieś pytania/problemy z grą czy cokolwiek innego na stronę Chat. Tam możecie pisać do mnie - jeśli wolicie się kontaktować w ten sposób, a nie przez maila czy GG ;). Więc jak już sobie wolicie tak się kontaktujcie. Służę pomocą.

Chciałam również poinformować, że przyjmuję zamówienia na tatuaże, koszulki (na razie tylko dodanie lub zmiana logo), domy. W sprawie zamówień proszę pisać na Chatcie(u góry bloga jest odpowiedni odnośnik) lub w stronie Kontakt.

Uffff no to to by było na tyle ;).

Pozdrawiam =)

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.