niedziela, 29 kwietnia 2012

Obrazki z pralni "Super Świeżość"

Witajcie :D. Dziś dodaję moje obrazki, które zrobiłam specjalnie do mojej pralni, bo nie chciało mi się szukać po sieci jakichś pasujących,a w grze też nie miałam :P. Jak ktoś chce to zapraszam do pobrania.

Info: plik package i sims3pack
Wymagania/Requirements: Podstawa gry/Base Game
Mesh z PZ
Cena/Price: 350
Można zmieniać kolor ramce/ You can change the color of the frame.





Direct:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
4shared:
Click to Download / Kliknij aby pobrać

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.