środa, 9 października 2013

Some conversions from HELS - Base Game Compatible

Dzisiaj łapcie kilka konwersji z akcesorii Nowoczesny Apartament. Tym razem coś z trybu kupowania i coś z trybu budowania. Tak jak ostatnio dwie wersje do wyboru - albo w formie osobnych plików albo w jednym zbiorczym. Mam nadzieję, że się przydadzą! Miłej zabawy.

typ pliku / file type: package
Wymagania / Requirements: Podstawa Gry The Sims 3 / Only Base Game


 Download ALL IN ONE FILE VERSION* DIRECT DOWNLOAD:
Click to Download / Kliknij aby pobrać


Download SEPARATE FILES VERSION** from DIRECT DOWNLOAD:
Click to Download / Kliknij aby pobrać


*ALL IN ONE FILE VERSION - wszystkie pliki połączone w jeden "duży" plik .package - wybierzcie ten jeżeli potrzebujecie wszystkie pokazane obiekty w grze.
**SEPARATE FILES VERSION - wybierzcie ten jeżeli potrzebujecie tylko kilka obiektów, a nie wszystkie. W archiwum rar znajdują się zdjęcia konkretnie podpisane tak aby wiedzieć który plik jest jakim obiektem.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ! badzo mi sie przyda zwłaszcza w nowym projekcie mapy z nowoczesnymi budynkami.Wspaniałe modele.

      Usuń
    2. To są modele EA ja tylko wykonałam konwersję z NA żeby działały z podstawą gry bez tych akcesorii :)

      Usuń
  2. Nowocześnie i tak perfekcyjnie wykonane, jakbym miał gdzie zainstalować na pewno bym skorzystał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zajmuje tak wiele :P - a dzięki tym konwersjom pożegnałam kolejne akcesoria :) i odciążyłam grę.

      Usuń
  3. Ta wanna mi sie podoba, pobieram! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wielka! Świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Sorry for the inconvenience, someone always report my files.
      Links already been corrected.

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.