środa, 26 listopada 2014

Aktualizacja nr 8 dla The Sims 4 (patch 1.2.24.20)

!!! Przed rozpoczęciem procesu aktualizacji gry, tymczasowo usuń z niej wszelkie mody oraz dodatki CC !!!


Otwórz Origin. Prawym przyciskiem myszy kliknij na okładkę gry The Sims 4 i wybierz opcję Aktualizuj grę.

Aktualizacja: 25/11/14 – Wersja 1.2.24.20

Załamywanie się gry / Wydajność 

  • Usunięto błąd powodujący załamanie gry w rezultacie niestabilności interfejsu użytkownika, która powstawała po długim graniu. Wydarzało się to tylko po trwającym jakiś czas przeprowadzaniu się, podróżowaniu, tworzeniu nowych rodzin i budowaniu. Inaczej mówiąc, graniu w grę.
  • Usunęliśmy błąd zgłoszony przez forum moderów. Zmodyfikowane przez użytkowników duplikaty kapeluszy i fryzur mogły wywoływać załamanie gry na kartach graficznych Intel. Powodem był problem z kodem odpowiedzialnym za pokrywanie Simów skórą.
  • Usunięto błąd, w którym po kliknięciu podwodnej lampy i zmianie ustawienia jasności, gdy zrobiło się to ponownie i ponownie, a następnie ponownie, ponownie, ponownie, ponownie, ponownie... gra załamywała się. Woda jest już znowu bezpieczna.
  • Gra zawieszała się w pewnych sytuacjach, gdy pływający Sim usiłował użyć obiektu znalezionego poza basenem. Usunęliśmy błędy, które powodowały to zawieszanie się, we wszystkich przypadkach, które udało nam się znaleźć, a także zapobiegliśmy ich występowaniu w przypadkach, których nie znaleźliśmy. To po prostu magia.

Odzew społeczności 

  • Usunęliśmy błąd, który powodował wymazywanie bliskich związków rodzinnych, jeśli członkowie rodziny mieszkali w innych domach. Poprzednio analizowaliśmy każdą rodzinę oddzielnie, co było nieprawidłowe. Na przykład, powiedzmy, że masz Sima z dwójką dzieci i jedno z nich się wyprowadza. Potem drugie dziecko ma potomka, który także ma swoje dziecko, które ma swoje dziecko. Następnie pierwszy Sim umiera, ale dziecko, które się wyprowadziło, jeszcze żyje. Zmarły Sim nie powinien zostać wymazany z gry, ponieważ wciąż ma żyjące dziecko.
  • Stanowisko hostessy „Vidame” powodowało zawieszanie się Simów, jeśli Sim próbował dokonać interakcji z obiektami umieszczonymi na blacie stanowiska. Zastanawialiśmy się nad zmianą nazwy tego mebla na Stanowisko hostessy „Vidame Niekończącej się Hipnozy”, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na naprawienie błędu.
  • Usunięto swobodne dni robocze „idę sobie popływać przed pracą” i Simowie przed pójściem do pracy znowu będą przebierali się w stroje pracownicze.
  • Nawiasem mówiąc, jesteśmy zadowoleni, że usunięto swobodne dni robocze „idę sobie popływać przed pracą”, bo strasznie długo się to wymawia.
  • Dzieci i nastolatków nie można już modyfikować z użyciem kodu sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester3.
  • Publikacja basenów wprowadziła problem z wizytami, polegający na ukryciu interakcji wizyty podczas klikania drzwi sąsiedniego domu. Teraz znowu można klikać drzwi sąsiada, jeśli chce się go odwiedzić!
  • Dodatkowo, wystąpił błąd uniemożliwiający ustalenie, które drzwi na parceli domowej mają być drzwiami frontowymi. To także zostało naprawione.
  • Ponownie przywrócono do funkcjonalności kod Dodaj do rodziny.
  • Usunęliśmy problemy z przezroczystością wody. Przy niektórych konfiguracjach grafiki woda stawała się nieprzezroczysta.

Ulepszenia / Grafika

  • Usunęliśmy błąd, który uniemożliwiał funkcjonowanie przeciągania na żywo obiektów z wyposażenia Simów do wyposażenia innego obiektu (takiego jak lodówka albo regał).
  • Gra nie będzie już miała problemów z zapisem, jeśli masz ponad „milion” punktów satysfakcji.
  • Simowie nie będą już samowolnie zjadali ambrozji.
  • Poprawiliśmy błąd animacji, który najprościej opisać jako „błąd, w którym Simowie drapali się po plecach własnymi łokciami, gdy próbowali siadać na brzegu basenu, trzymając w dłoni napój”. Nie wyglądało to zbyt ładnie. Na szczęście żadnemu Simowi nie stała się z tego powodu nieodwracalna krzywda.
  • Simowie, którzy siedzieli na brzegu basenu w momencie wypadku z pęcherzem, nie mogli zaspokoić potrzeby opróżnienia pęcherza. Gdyby tylko znajdowali się w basenie...
  • Ciężarne Simki mają tymczasowy immunitet na utonięcie, zgodnie z wcześniej uzgodnionym porozumieniem z Kosiarzem. Jeśli jednak ciężarna Simka stwierdziła, że „powinna” zginąć w basenie, jej nastrójniki psuły się. Problem z psującymi się nastrójnikami został naprawiony.
  • Śmierć przez utonięcie wlicza się do osiągnięcia Mściwe bóstwo.
  • Pływanie w basenie obecnie powinno pomóc w pozbyciu się nastrójnika „Za mało ćwiczeń”, który mogli dostać aktywni Simowie.
  • Drabinki basenowe mają interakcję „Wejdź”, którą można wybrać po ich kliknięciu. Teraz, kiedy wybierzesz to działanie, coś powinno się stać.
  • Jeśli Sim zdecydował się anulować swoją przygodę w Zapomnianej grocie i poszedł popływać, Zapomniana grota zapominała, że ten Sim istnieje, co uniemożliwiało mu podróżowanie do tej zapomnianej krainy. Pomówiliśmy z Zapomnianą grotą i wyjaśniliśmy jej, że basen to po prostu inne miejsce, do którego chciał pójść Sim, że nie zapomniał o grocie i wróci do niej, a Zapomniana grota nie może zapomnieć o Simie, aby móc go wpuścić ponownie do Zapomnianej groty, inaczej zostanie zapomniany i sam zapomni o Zapomnianej grocie. Zapomniana grota jest zazdrosna... o tak. Ale także wyrozumiała.


0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.