środa, 31 sierpnia 2011

Bliźniaki Bluszcz *link poprawiony*

Tak dziś sobie pomyślałam, że sprawdzę, czy dalej będę miała problemy z publikowaniem rodzin czy domów w Sims'ach i zrobiłam sobie rodzinkę. Nie jest to Bóg wie co, bo nie miałam na myśli wrzucanie tego do sieci, ale pomyślałam, że skoro już się troszkę narobiłam przy nich to je dam, ponieważ w końcu publikacja zwieńczona została sukcesem. Może akurat komuś przypadną do gustu.

Plik .sims3pack
Wymagania: najnowsza aktualizacja oraz dodatki: Po zmroku i Pokolenia.


!! Wymagany skin: Lemonleaf A 2.0 !! DOWNLOAD SKIN

E D Y T A

Cechy: Ekologiczna, Perfekcjonistka, Uwielbia przyrodę, Schludna, Wegetarianka
Ulubione danie: Surówka, Ulubiony kolor: limonkowy, Ulubiona muzyka: francuska
Znak zodiaku: Panna
Pragnienie życiowe: doskonały ogród





M A R C I N

Cechy: Ekologiczny, Perfekcjonista, Uwielbia przyrodę, Nieśmiały, Wytrwały wędkarz
Ulubione danie: Ryba z frytkami, Ulubiony kolor: limonkowy, Ulubiona muzyka: francuska
Znak zodiaku: Panna
Pragnienie życiowe: doskonałe prywatne akwarium





Mediafire:


Nie zezwalam na reupload pliku. Ani zamieszczanie go na innych blogach/stronach/forach, chyba że za moją zgodą i linkiem do pobrania do notki z bloga.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.