wtorek, 27 września 2011

Bez tematu

Jestem bardzo zła na moje Simsy :(!!!

Miałam urządzoną całą połowę domu i dziś akurat dziś! Musiało mi rozwalić zapisy gry, nawet z backupu się nie dało nic przywrócić :(. Więc teraz mam nauczkę i już nigdy nie usunę AwesomeMod'a :) to jest lek na wszystkie problemy, szczerze go polecam z całego serca każdemu! Kiedy miałam go w grze nie miałam ani razu problemu z zapisami gry :). Więc już się z nim nie rozstaną moje Simy :).

Dla zainteresowanych tematem Awesomemoda: Tu link do posta z informacją o nim: AWESOMEMOD

Tak więc domek powstanie ale z opóźnieniem, gdyż musi powstać od podstaw.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.