czwartek, 22 września 2011

Zasady redystrybucji


JEŚLI POBIERASZ MOJE PRACE PROSZĘ CIĘ O PRZESTRZEGANIE TYCH ZASAD:

Blog został zamknięty, ale pobierając dodatki zobowiązujesz się do przestrzegania reguł Anuli.

Z dniem 13 listopada 2017 Simowy Blog Wojtka został włączony do Anulaa89 Creations for The Sims 3 & The Sims 4. Osoby pobierające dodatki autorstwa Wojtka są zobowiązane do przestrzegania reguł narzuconych przez Anulę.

On 13th November Simowy Blog Wojtka was incorporated into Anulaa89 Creations for the Sims 3 & The Sims 4. People downloading Wojtek's content are obliged to comply with Anulaa's rules.

CZEGO NIE MOŻESZ:

- nie możesz uploadować moich prac jako Twoje własne - jedynym miejscem, gdzie można je pobrać jest ten blog i forum Moduj Simsy (obecnie część portalu Hotgeek.net - więcej o forum w zakładce ! WAŻNE !)
- nie możesz rozpowszechniać moich prac na inne blogi/fora/strony internetowe bez mojej zgody.
- nie możesz kopiować ani edytować moich screenów/zdjęć na inne blogi/fora/strony internetowe bez mojej zgody.

CO MOŻESZ:


- możesz wykorzystywać moje prace do swoich zdjęć, filmów i historii ale pod warunkiem podania mnie jako autora danej pracy oraz dodania linku do postu z danym dodatkiem jedynie za moją zgodą.*
-- możesz dołączać moje prace do swoich parcel czy innych prac ale również podaj mnie jako autora oraz daj link do postu z danym dodatkiem jedynie za moją zgodą.*

* Każda osoba, która wykorzysta moje prace jest zobowiązana poinformować mnie o tym pisząc komentarz pod TYM postem, ewentualnie kontaktując się ze mną na Gadu Gadu (numer jest podany w części O MNIE) lub w ostateczności na maila: anulaa89@gmail.com lub simowyblog@gmail.com .

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.