poniedziałek, 12 grudnia 2011

Konwersja plików .package na pliki .sims3pack za pomocą programu TSR Workshop.

Przedstawiam poradnik dotyczący konwertowania plików .package na pliki o rozszerzeniu .sims3pack za pomocą programu TSR Workshop.

Uwaga: Nie każdy plik o rozszerzeniu .package można przekonwertować na .sims3pack !!! Dotyczy to różnych dodatków - niektórych przedmiotów nie da się przekonwertować, ale przede wszystkim nie konwertuje się MODÓW :).(to taka informacja dla tych co na siłę chcieliby wszystko mieć w formacie sims3pack :).)


1. Otwieramy program TSR Workshop: (TUTAJ jest on do pobrania) i wybieramy Create New Project:


2. Następnie wybieramy "New import":


3. Potem klikamy "Next":


4. Klikamy "Browse" aby wybrać plik do przekonwertowania:


5. Wybieramy typ pliku na Package (*.package):


6. Wybieramy plik do przekonwertownia (w moim przypadku to będę spodnie :) dla sima:


7. Jeśli plik nie będzie się nadawał do przekonwertowania na sims3pack to wyskoczy takie okienko:


A jeśli będzie się nadawał to przechodzimy do punktu nr 8. :

8. Klikamy "Next":


9. I jeszcze raz "Next":


10. I "OK":


11. Następnie po załadowaniu pliku klikamy na "File":


12. Potem wybieramy "Export":


13. "To Sims3pack":


14. Następnie wpisujemy nazwę dla naszego pliku i klikamy "Zapisz":


15. Czekamy aż program wyeksportuje plik i pokaże się nam takie okienko i klikamy wtedy OK :) i to by było na tyle:



Autor: Ja - zabraniam kopiowania poradnika oraz screenów na inne blogi, strony czy fora.

4 komentarze:

  1. Mi to nie działa tzn. gdy włączam grę to po minucie pisze: Program The Sims 3 przestał działać. I mam pytanko: Co na to zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ma piernik do wiatraka że tak zapytam. Nie jestem niestety wróżką i nie wiem co Ci nie działa? Co przekonwertowałeś/aś? Po przemienieniu na sims3packa należy je zainstalować launcherem i ma być okej. Po drugie grę trzeba mieć aktualną. Jak mi nie powiesz o co Ci chodzi to nie pomogę bo jasnowidzem nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ZGODNIE Z PODANĄ INSTRUKCJĄ W TYM PORADNIKU U MNIE WSZYSTKO DZIAŁA W 100% WIĘC WIELKIE DZIĘX ZA NIEGO

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo ma działać. Ja nie podaję tu nikomu kota w worku. Pozdr. i proszę bardzo.

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.