poniedziałek, 28 stycznia 2013

All my mods are COMPATIBLE with patch 1.48


Wszystkie moje mody są kompatybilne z najnowszym patchem 1.48. Jeżeli jeszcze nie zaktualizowałeś/aś swojej gry zrób to jak najprędzej: KLIK . Nie ma potrzeby pobierania od nowa modyfikacji ponieważ nie było zmian w ich kodzie i zmieniłam tylko nazwy plików do pobrania. Poprzednia wersja (dla 1.42) działa z najnowszą aktualizacją.





Miłej zabawy!

Eng:
All my mods are compatible with newest patch (1.48). If you have not updated game do it as soon as possible: CLICK .  You don't have to re-download my mods, because there were no changes in the code and I only changed the names of the files. Lastest version (for patch 1.42 work with patch 1.48).


Better cheatter
More money to start
Longer & Cheaper Travel
Free Laundry



Have Fun!

2 komentarze:

  1. O jakie fajne :)
    Anulaa, masz może mod na brak nut podczas grania na instrumentach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nie nie mam nawet o tym nie myślałam nigdy. Może dlatego, że moi simowie nie są zbyt muzykalni heheh. Na MTS nie ma?

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.