!!! Przed rozpoczęciem procesu aktualizacji gry, tymczasowo usuń z niej wszelkie mody oraz dodatki CC !!!
Otwórz Origin. Prawym przyciskiem myszy kliknij na okładkę gry The Sims 4 i wybierz opcję Aktualizuj grę.
Aktualizacja: 13.01.2015 – wersja 1.3.32.1010
Awaria gry / Wydajność
- Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie byli w stanie wczytać swojego domu po zainstalowaniu nakładki 12/16 i byli odsyłani do mapy okolicy. Społeczność okazała się bardzo pomocna przy rozwiązaniu tego problemu (przekazując informacje i zapisane pliki), dziękujemy!
- Naprawiono problem, który powodował, że gra nie dawała się wczytać, jeżeli gracz posiadał wiele domów, pokoi i parceli w Mojej bibliotece.
Ulepszenia
- Poziom płodności Simów wzrósł bardzo wysoko i ciągle rodzą się bliźniaki! Nasi specjaliści zbadali tę kwestię i wprowadzili poprawkę związaną z dużą liczbą dzieci. Simowie już nie powinni się martwić, że co chwilę rodzą im się bliźniaki lub trojaczki.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał śledzenie postępów rozwoju umiejętności w dążeniu do realizacji celów kariery.
- Ćwiczenia na sprzęcie gimnastycznym nie będą się już liczyły do dziennego celu gry w szachy w zawodzie Astronauty.
- Naprawiono następujący problem: załóżmy, że masz Sima o imieniu Joe, który mieszka w domu państwa Smith, wczytujesz Joe'go, znanego też jako Joe Smith, do Galerii, a potem nagle decydujesz się dodać Joe'go do domu państwa Jones, wczytując go z Galerii, czyli tworząc postać o nazwisku Joe Jones; gdy potem edytujesz Joe'go Jonesa w opcji Stwórz Sima, to Joe Smith również zostaje edytowany.
- Buff „Potrzebna przerwa” nie potrzebuje już przerwy i poprawnie wyświetla informacje w okienku.
- Zest Johnny będzie się teraz nazywać… Johnny Zest!
- Naprawiono problem, który mógłby powodować kłopoty przy próbie połączenia Sima z Galerii z domem, w którym już jest kopia tego Sima.
- Naprawiono problem, który mógłby powodować kłopoty przy próbie połączenia domu z Galerii z domem, w którym już jest kopia tego domu.
- Ale nie udało nam się naprawić problemu związanego z tym, że wiele naszych wiadomości brzmi podobnie.
- Głośnik: Spooky wrócił do katalogu po pobycie „po drugiej stronie”.
- Parcele umieszczane z galerii, które używały atrybutu przesuwania obiektów nie będą już usuwać obiektów po umieszczeniu parceli.
- Park Narodowy został ulepszony… Oznacza to, że Simowie, którzy się tam pojawią, mogą wyjść, zamiast plątać się be celu (mogliby przynajmniej zagrać jakąś muzykę…).
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczowi wczytywanie do galerii kilku pokoi, jeżeli były wczytywane po kolei.
Interfejs / Tekst
- Naprawiono problem, który powodował, że dymek pomocy pipety uniemożliwiał jej normalne działanie.
- Naprawiono problem, który pojawiał się przy otwieraniu okna modalnego na górze inwentarza, co powodowało, że inwentarz nie wyświetlał się poprawnie.
- Okno modalne to część interfejsu, która wymaga wprowadzenia danych, zanim gracz może wrócić do normalnej gry.
- IU to skrót od Interfejsu użytkownika.
- Użytkownik to inna nazwa gracza, czyli osoby, dla której zostało przeznaczone oprogramowanie.
- Oprogramowanie, w odróżnieniu od sprzętu komputerowego, to zestaw instrukcji, dzięki którym komputer wykonuje poszczególne działania.
- Jeżeli w menu tefonu linia jest zbyt długa, to tekst nie będzie już na siebie nachodzić.
- Możesz ponownie dodać opisy do Pokoi i Parceli, które wczytujesz do galerii, zamiast korzystać z pola komentarza… co było pomysłowe!
- Nie będziemy Ci już powtarzać, że możesz wziąć urlop rodzinny, jeżeli istnieje więcej niż jeden odpowiedni Sim.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.
Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.