wtorek, 29 maja 2012

Posiadłość "Stary Dąb" / Possession "Old Oak"

Ten dom lezał juz bardzo długo na dysku, ale miałam mały problem z uploadem, a później z uploadem zdjęć.     W końcu dziś mi jednak udało się do końca dodać zdjęcia. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Dom, niegdyś należący do zamożnej i wpływowej rodziny o zapomnianym dawno nazwisku już nie wygląda za bardzo na "posiadłość z tradycjami" został przebudowany przez ich prapraprawnuczkę, która sama już nie pamięta jak jej pradziadowie się nazywali. Gdyż wszelkie dokumenty dawno zaginęły, a jej rodzice zginęłi w wypadku gdy była mautka. Jedyną rzeczą która jej pozostała to ten dom, który odremontowała za pieniądze odziedziczone po rodzicach. Jednynym "świadkiem" który wszystko pamięta jest ogromny dąb z tyłu domu, który został posadzony przez jej przodków - ale niestety od niego nikt nic się nie dowie.
 Jednak dziewczyna nie zamiaru mieszkać w tym domu sama. Z resztą po studiach i tak zamierzała pozostać w wielkim mieście, a nie w tym małym miasteczku. Więc wystawiła go na sprzedaż. Czy znajdzie się chętny na kupno tego domu?

 [Spis pomieszczeń: Parter: Ogromny salon, Spora kuchnia połączona z jadalnią, pokój-gabinet, pralnia, toaleta. Piętro: 2 sypialnie z osobnymi łazienkami]

Wymagania/Requirements: The Sims 3 Wymarzone Podróże, The Sims 3 Kariera, The Sims 3 Po zmroku, The Sims 3 Pokolenia, The Sims 3 Zwierzaki, The Sims 3 Luksusowy Wypoczynek, The Sims 3 Zostań Gwazdą / TS3 World Adventures, TS3 Ambitions, TS3 Late Night, TS3 Generations, TS3 Pets, TS3 Master Suite, TS3 Showtime
Wielkość parceli/Lot size: 40x40
Cena/Price:
Umeblowane/Furnished:   172 190 $
Nieumeblowane/Not Furnished:  91 251 $

Wygląd zewnętrzny:






Altanka:


Warzywniaczek:


Rzuty:


Korytarz - parter:



Kuchnia i jadalnia:




Gabinet:




Salon:





Pralnia:



Toaleta na parterze:


Łamane schody:


Korytarz na piętrze:


Sypialnia





Łazienka przy sypialni:



Pokój dziecinny:





Łazienka przy pokoju dziecinnym:



Balkon na piętrze:


Taras na parterze:


Download from MEGA:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:


Reakcje:

5 komentarzy:

  1. Szczena mi opadła na ziemię z wrażenia i muszę ją podnieść xD Brawo! Aż dech w piersiach zaparło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wojtku :P. Przyznam, że trochę trwało zanim to monstrum powstało hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Domyślam się. Mnie by szlag trafił, zanim bym takie cudeńko zbudował.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój pierwszy tak wielki dom. Zawsze buduję niewielkie domy - chyba że robię blok albo coś w tym stylu. Raczej unikam takich ogromniastości hihi... No ale nie powstałby gdybym nie robiła poradnika z tym zjazdem do garażu xD bo jak już zrobiłam zjazd to sobie pomyślałam, że szkoda tyle roboty na marne żeby poszło no i jeszcze ta renowacja SV na FTS - ten domek tam będzie ale pusty. Bo nie chciałam go oszpecać rzeczami z gry tylko i wyłącznie. Bez CC byłby do D...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wyłączone z powodu zawieszenia działalności bloga. Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.