!!! Przed rozpoczęciem procesu aktualizacji gry, tymczasowo usuń z niej wszelkie mody oraz dodatki CC !!!
Otwórz Origin. Prawym przyciskiem myszy kliknij na okładkę gry The Sims 4 i wybierz opcję Aktualizuj grę.
Aktualizacja: 14.05.2015 – PC wersja 1.6.69.1020 / Mac wersja 1.6.69.1220
Lista nowości i zmian:
Co nowego?
- Zmieniliśmy ekran wczytywania gry. Teraz jest jaśniejszy i bardziej dynamiczny.
- W grze nie można już poszukiwać wielkanocnych jajek. Pniaki znowu będą zawierały tylko żaby. Żadnych jajek. Skrzynki pocztowe znów będą przechowywały rachunki. Pod chwastami w swoich ogródkach nie znajdziecie już kolekcjonerskich ozdóbek.
- Możecie zatrzymać wszystkie obiekty-nagrody (jajka i króliczka)!
- Wszystkie te obiekty-nagrody można znaleźć w katalogu budowania (odblokowane lub widoczne po użyciu kodu odkrywającego ukryte obiekty).
- Dziękujemy za udział w zabawie!
- Simowie mogą teraz wpływać na płeć swojego potomstwa!
- Wydaje się, że jedzenie truskawek i słuchanie muzyki pop (jedno lub drugie albo obie te rzeczy) zwiększa prawdopodobieństwo narodzin dziewczynek.
- Jedzenie marchewek i słuchanie muzyki alternatywnej najwyraźniej zwiększa prawdopodobieństwo narodzin chłopców.
- Na interfejsie planowania wydarzenia towarzyskiego dostępna jest nowa ikonka „?”. Przesuń nad nią kursor myszki, aby poznać wymagania określonej roli uczestnika planowanego wydarzenia.
- W aplikacji Stwórz Sima pojawiło się kilka nowych kostiumów. Otwórz „Gotowe style”, aby szybko znaleźć Bobę Fetta, Dartha Maula i Aaylę Securę!
- Kosmici przystosowali się do stylu życia Simów i teraz mają dostęp do całego katalogu Stwórz Sima!
- Przez „cały katalog” rozumiemy wszystko poza szczegółami skóry. W końcu to są kosmici.
- Usunięto pr0blem prowadzący do załamania się gry, który mógł występować podczas używania narzędzia bloków ścian w trybie budowania.
- Poprawiliśmy problem, którego opis brzmi: „Nie można wznowić normalnej rozgrywki, jeśli użytkownik wyszedł do menu głównego w chwili przejścia niemowlaka do następnej grupy wiekowej”.
- Usunęliśmy problem z wyciekiem pamięci, który powodował wczytywanie do pamięci zbyt wielkich zasobów audio. Mogło to prowadzić do załamywania się gry podczas dłuższych sesji.
- Usunięto błąd prowadzący do zawieszenia się gry, który mógł wystąpić, jeśli miały nastąpić jedna po drugiej dwie akcje transportu Simów. Na przykład gdy jeden Sim miał wybrać się w podróż, podczas gdy inny Sim miał przejść do aplikacji Stwórz Sima, by zaplanować strój.
- Wiem, że do moich zadań należy interpretacja problemów w taki sposób, aby było to dla Was zrozumiałe. Ale czasami trafia się coś takiego... Usunęliśmy problem, który mógł „... powodować zawieszenie się klienta podczas próby przeniesienia nieznajdującej się aktualnie na świecie rodziny, która wcześniej została przeniesiona do nowej rodziny na ekranie zarządzania rodzinami oraz na już zajętą parcelę za pomocą opcji wprowadzenia rodziny”. Nie musicie dziękować.
- Rysunek przeciągnięty ze stolika do zabawy na ścianę będzie poprawnie umieszczany na ścianie.
- Anulowanie interakcji będzie teraz umożliwiało prawidłowe wypełnienie występującego w samouczku zadania anulowania interakcji.
- Kody testowe są teraz zapisywane w poszczególnych rodzinach.
- Oznacza to, że gdy włączysz opcję „testingcheats true”, kody pozostaną włączone, dopóki nie zdecydujesz się ich wyłączyć za pomocą polecenia „testingcheats false”.
- Dotyczy to podróżowania, zapisywania, wychodzenia z gry, ponownego uruchamiania gry, weekendu u babuni, popołudnia na plaży lub gdy po prostu potrzebujesz trochę więcej miejsca. I kiedy masz dość ciągłego wymyślania nowych odpowiedzi, gdy Twoi Simowie patrzą na Ciebie i pytają „O czym teraz myślisz?”.
- Zakaz wykonywania pracy przez dzieci zmusił nas do usunięcia możliwości wyrzucania przez dzieci resztek jedzenia z grilla.
- Simowie z cechą „Mistrz świeżości” nie będą już przyrządzali jedzenia, które się psuje. Dokładnie tak miała działać ta cecha... Okazuje się, że oni wszyscy nas okłamywali!
- Pokojówki powinny zajmować się swoją pracą bardziej odpowiedzialnie i nie będą już stały bezczynnie, pobierając pensję na godziny.
- Już nie musisz obserwować, jak wynajęta pokojówka wykonuje swoje obowiązki, by upewnić się, że sumiennie świadczy usługi, za które płacisz. Pokojówki będą teraz należycie sprzątały Twój dom, nawet jeśli Cię w nim nie ma! To dopiero jest życie...
- Pokojówki nie będą już przychodziły do pracy w swoim codziennym stroju, lecz będą odpowiednio przebrane.
- Pamiętajcie, że pokojówki od dawna chciały móc sprzątać te pozostawiane wszędzie sterty złomu i wreszcie zdecydowały się zignorować Wasze zapewnienia o tym, że „zajmiecie się tym później”. Teraz po prostu wyrzucą to wszystko.
- Pielęgnowanie ogrodu nie będzie już przepychało się na początek Twojej kolejki działań, tylko będzie czekało na swoją kolej, tak jak pozostałe działania... Nie licząc tej okropnej śmierci. I pożaru. Aha, i jeszcze wypadku z pęcherzem. I może paru innych. Ale poza tymi wyjątkami to działanie będzie czekało na swoją kolej jak cała reszta.
- W prawidłowo ustawionych schodach we wnętrzu domów nie będzie już brakowało najniższego stopnia.
- Teraz lampy basenowe będą konsekwentnie oświetlały pobliskich Simów, zamiast wyławiać ich z cienia błyskami światła.
- Simowie zaproszeni do gry w szachy z Twoim Simem nie będą już tkwili przy stoliku do szachów tak niesamowicie długo po odejściu Twojego Sima.
- Teraz podczas używania narzędzia ogrodzeń będzie można uzyskać prawidłowy podgląd stawianego ogrodzenia po przesunięciu kursora myszki na ścianę, o którą oparta jest szafka.
- Powracający po adopcji Simowie nie będą już generowali pustego dymka myśli.
- Teraz możliwe jest ponowne włączenie super tempa gry 3, gdy Twój Sim jest w pracy, a tempo zostało wcześniej zmniejszone.
- Teraz podczas urządzania uroczystego obiadu będzie można zatrudnić żywieniowca.
- Ukryte osiągnięcie (nie mogę ani potwierdzić, ani zaprzeczyć, że istnieje) „Trudne dziecko” będzie teraz prawidłowo przyznawane nastoletnim Simom, którzy osiągnęli 10 poziom złośliwości... Zakładając, że jest to rzeczywiście istniejące osiągnięcie.
- Łóżko „Mod Pod” nie będzie już zapewniało Simom tak szybkiego przywracania energii.
- Teraz zakraplacz poprawnie podświetla pola podłogi w bloku konstrukcyjnym.
- Dzieci, które są już szóstkowymi uczniami, nie muszą już przesiadywać w szkole, aby wypełnić cel aspiracji „Zdobądź szóstkę w szkole”.
- Usunięto błąd, który podczas przełączania z ustawień niskiego poziomu grafiki na wyższy bez ponownego uruchomienia gry powodował klockowaty wygląd cieni.
- Poprawiliśmy błąd, na skutek którego, gdy Sim w drodze do kąpieli napotykał na swojej drodze basen, postanawiał popłynąć do łazienki nago. To już nie będzie się zdarzało.
- Umieszczony w świecie kordelas świetlny będzie miał teraz prawidłowy kolor, odpowiadający wybranemu z palety.
- Zawodowi sportowcy, którzy stosują interakcję „Analizuj przeciwników”, nie będą już w jej trakcie rozwijali przypadkowych umiejętności.
- Teraz na śmieci wyrzucane przez Simów powinny czekać wszystkie śmietniki w Wierzbowej Zatoczce.
- Usunięto błąd, który powodował wczytanie nieprawidłowego pliku gry po tym, jak zmarli wszyscy Simowie w rodzinie, a gracz wybrał opcję zapisu gry.
- Zwróćcie uwagę, że naprawiliśmy problem z zanikaniem relacji między Simami w rodzinie.
- Relacje między Simami z tej samej rodziny nie słabły, dopóki jeden z Simów nie udał się w podróż. Poprawiliśmy tę kwestię i teraz relacje będą słabły z czasem, zgodnie z założeniami.
- Usunięto błąd związany z parametrami szczęki mężczyzn, który uniemożliwiał wybieranie różnych kształtów szczęk dla losowo tworzonych Simów.
- Usunięto błąd powodujący zacinanie się ręki Sima, gdy kazano mu wyrzucić tę samą torbę śmieci, która już wyrzuca.
- Usunęliśmy problem w aplikacji Stwórz Sima, który powodował, że pewien element damskiego ubioru (sweterek zawiązany na biodrach) był wyświetlany w nieprawidłowy sposób po wybraniu pewnych rodzajów obuwia.
- Teraz nie będziecie już widzieli opcji wyrzucenia wszystkiego po wybraniu sterty złomu, o ile jest to jedyna dostępna sterta. Okazuje się, że wyrzucenie czegoś i wyrzucenie wszystkiego to jedno i to samo, gdy jest tylko jedna rzecz do wyrzucenia.
- Kaprys „Napisz melodyjkę reklamową” może być teraz spełniony przez użycie interakcji „Napisz melodyjkę reklamową” na skrzypcach.
- Usunięto błąd, który powodował, że lustra przestawały odbijać świat, gdy znajdowały się zbyt blisko aparatu fotograficznego. Łatwo było to dostrzec podczas korzystania z opcji robienia zdjęcia, ale mogło także zdarzać się w trybie pierwszej osoby.
- Teraz Simowie będą robili się zazdrośni, niezależnie od tego, czy osoba będąca obiektem ich zazdrości zainicjowała daną akcję, czy nie.
- Oznacza to, że Simowie będą robili się zazdrośni, jeśli Sim, o którego są zazdrośni, jest całowany albo kogoś całuje.
- Usunięto błąd związany z wyborem narzędzia w trybie budowania, który mógł udostępniać nieprawidłowe opcje podnoszenia przy maksymalnie oddalonym widoku kamery.
- Usunięto błąd, który mógł spowodować, że Twoja parcela zostanie pokryta paskami jak zebra, jeśli spróbujesz przenieść parcelę po zmianie wysokości ściany wybranego pomieszczenia w piwnicy.
- Usunięto błąd, który powodował wypychanie kolumn narożnych z narożników, jeśli blok, z którymi były połączone, został podzielony za pomocą narzędzia ścian.
- OK, usunęliśmy problem, którego działanie polegało na tym, że jeśli umieszczony został pokój na drugim poziomie piwnicy pod fontanną znajdującą się na poziomie gruntu, a na pierwszym poziomie piwnicy stał Sim, to po usunięciu tego poziomu Sim mógł utknąć wewnątrz fontanny. Sim nie będzie już wpadał do fontanny.
- Usunięto błąd, który resetował Simów siedzących przy barze, jeśli gracz zmodyfikował parcelę w trybie budowania.
- Studio fotograficzne będzie teraz prawidłowo wyglądało na osmalone, jeśli trwa w nim pożar lub niedawno miał tam miejsce. Ale nie, jeśli pożar dopiero ma w nim wybuchnąć.
- Usunięto błąd, który mógł powodować problemy z wyborem trasy Sima, któremu kazano wykopać skałę do kolekcji.
- Umieszczenie parceli pochodzącej z Galerii na parceli większej niż pierwotnie wczytana parcela, podczas gdy aktywny jest kod przesuwania obiektów, nie będzie powodowało przesuwania obiektów wewnątrz pokojów.
- Kaprys „Oglądaj kanał z kominkiem” może być teraz spełniony.
- Usunięto błąd, który mógł uniemożliwić wczytanie pokoju z Galerii po kliknięciu flagi „Polecane” dla tego pokoju.
- Naprawiliśmy problem dotyczący nieprawidłowych związków romantycznych.
- Działanie „Szybki pocałunek” traktowany jest jako „szybka” interakcja, która ma miejsce automatycznie między Simami w związku oraz między członkami rodziny. Ta interakcja była błędnie oznaczona jako zaburzenie relacji, co prowadziło do nieprawidłowego zachowania Simów. To zaburzenie relacji romantycznych zostało usunięte.
- Usunięto problem z połączeniem z Galerią, który mógł występować na skutek zakłócenia stanu interfejsu.
- Usunięto błąd, który mógł powodować przeniesienie basenu na poziom piwnicy po podniesieniu i obróceniu basenu.
- Usunięto błąd, który uniemożliwiał zmianę koloru włosów lub brwi, jeśli włączona była opcja „Taki jak włosy”.
- Usunięto błąd, który mógł powodować dostarczanie rachunku do domu, bez wyświetlenia powiadomienia.
- Samouczek Odwiedź „Moje pakiety”, aby dowiedzieć się więcej o pakietach The Sims 4. powinien przestać być widoczny, jeśli został już przeczytany. A przy okazji, czy wiesz, że możesz odwiedzić ekran Moje pakiety, by dowiedzieć się więcej o pakietach The Sims 4?
- Obecnie można publikować książki kucharskie.
- Usunięto związany z suwakiem wyposażenia Sima błąd, który mógł w pewnych przypadkach uniemożliwić dostęp do wyposażenia. Teraz możesz już przewijać w górę i w dół.
- Tekst z pól opisu i nazwy w Galerii można teraz kopiować, wklejać i wycinać.
- Powiadomienia kończące się znakiem interpunkcyjnym będą teraz prawidłowo pasowały do dymka rozmowy (wcześniej znak interpunkcyjny wyrzucany był poza dymek).
- Panel relacji będzie sortował Simów, umieszczając z przodu ostatnią osobę, z którą została przeprowadzona interakcja.
- Okno dialogowe postarzenia Sima, które pojawiało się w momencie przejścia Sima do następnej grupy wiekowej, nie będzie już czterokrotnie większe niż być powinno.
- Teraz gdy dziecko lub nastolatek opuszcza szkołę, nie będziemy wiedzieli ikonki z walizką... Najwyraźniej nie każdy uczeń zabiera do szkoły walizkę, pomimo jej stylowego wyglądu i funkcjonalności sprawdzającej się w niemal każdej sytuacji.
- Interakcje związane z szachami, niedostępne, gdy Sim czuje się bardzo nieswojo, będą teraz prawidłowo zaciemnione w menu.
- Wskazówki dotyczące działań, które Twój Sim może podjąć, przebywając w szkole, będą teraz prawidłowo odnosiły się do szkoły.
- Teraz przesunięcie kursora myszki nad Sima na panelu związków spowoduje zmianę koloru tła, aby wskazać, że dostępne jest działanie, które można kliknąć.
- Usunęliśmy z interakcji z obrazami wskazówki, które mówiły to samo.
- Przeznaczeniem wskazówki jest podanie dodatkowych informacji na temat jakiegoś elementu, o ile te informacje nie zostały podane wcześniej.
- Dotychczas otwierane okno dialogowe wczytywania gry domyślnie wskazywało plik zapisu automatycznego. Teraz domyślnie będzie wskazywało ostatni zapis wykonany przez gracza.
- Ustawienie filtru „Załącz zawartość zmodyfikowaną” będzie teraz pamiętane, także gdy Galeria zostanie zamknięta i otwarta.
- Informacje o karierze zawodowej, które pojawiają się na panelu związków bezrobotnych Simów nie będą już pokazywały, że Ci Simowie pracują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Gotowe pokoje, związane z zawodem oraz inne nienależące do żadnej kategorii, będą teraz miały własną podgrupę w katalogu gotowych pokojów.
- Usunięto błąd, który powodował znikanie fragmentów sufitu piwnicy umieszczonej pod basenem lub fontanną.
- Do przycisku bonusów na panelu sklepu dodaliśmy „poblask”, który wskazuje, że masz już dość punktów na zakup swojego pierwszego bonusu.
- Klienci, którzy przyszli do Twojego sklepu, będą teraz częściej oglądali towar, zamiast wykorzystywać lokal jako nowe miejsce spotkań.
- Teraz przy bonusach handlowych, na które nie możesz sobie pozwolić, będzie widoczna informacja wyjaśniająca, dlaczego nie możesz sobie na nie pozwolić.
- Sprzedawanie zdjęć za pomocą interakcji „Sprzedaj zdjęcie” będzie teraz powodowało sprzedawanie ich w tej samej cenie, jaka jest wymieniona w tekście wskazówki.
- Być może zauważyliście, że po zastosowaniu filtra na zdjęciu obraz przesuwał się o pół piksela. Teraz nie zauważycie już tego przesunięcia o pół piksela, ponieważ zostało usunięte.
- Robiący zdjęcie Sim nie będzie już zostawiał obiektów lewitujących przed obiektywem aparatu.
- Usunięto błąd, który mógł powodować powstawanie Simów o nienaturalnych proporcjach, jeśli simowe dziecko przeszło do następnej grupy wiekowej, gdy było pacjentem w szpitalu.
- Anulowanie działania „Wydobądź zeznanie” nie będzie już uniemożliwiało prawidłowego wypełnienia celu „Przesłuchaj podejrzanego”.
- Usunięto błąd, który mógł powodować pojawianie się zdublowanych opcji w menu „Przydziel zadanie...” dla zatrudnionych Simów.
- Pracownicy, którym skończyły się zadania do wykonania, nie będą już zachowywali się w sposób, który utrudniał stwierdzenie, czy nadal pracują, czy są bezczynni.
- Pracownicy i klienci są teraz mniej skłonni do pogawędek, a za to bardziej do robienia zakupów.
- Przebywający w miejscach pracy Simowie nie będą porywani przez kosmitów.
- Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać zakup nowej kampanii reklamowej, gdy skończyła się poprzednia.
- Twoi Simowie mogą teraz wykorzystać kupione przedmioty zaraz po ich zakupieniu.
- Simowie nie będą już mogli przeznaczać na sprzedaż fabryki babeczek, która jest aktualnie używana.
- Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać Simom dekorowanie swoich wypieków.
- Pracownicy, którzy dostali polecenie sprzątania sklepu, będą teraz aktywnie czyścili wszelkie obiekty, które mogą się zabrudzić, wynosili śmieci i wycierali podłogę.
- Opcja zakupu nowej reklamy pojawiała się, gdy wcześniejsza reklama wciąż była aktywna, co umożliwiało Simowi kupowanie niezliczonej liczby reklam bez żadnej dodatkowej korzyści. Ten błąd został naprawiony.
- Obiekty przeznaczone na sprzedaż za zero simoleonów będą teraz przyciągały nabywców.
- Usunięto błąd, który mógł powodować, że przy niektórych kombinacjach wskazówek nie pojawiali się żadni podejrzani.
- Klienci dokonujący zakupu w sklepie nie będą już dwukrotnie wykonywali gestu zabierania towaru.
- Teraz nie można już kupować parceli sklepowej, przebywając na parceli aktywnej kariery zawodowej.
- Simowie nie będą już samowolnie kupowali parcel. Po prostu nie dostaną takich uprawnień, dopóki nie dowiodą, że potrafią zarządzać swoimi finansami, zamiast beztrosko wydawać całe swoje pieniądze na słodycze, gry wideo i trzypiętrowe centra biurowe.
- Teraz można już usłyszeć kosmitów przy ustawieniach dźwięku: słuchawki lub głośniki 5,1 albo 7,1. Ale podręcznik „Mowa kosmitów, część 1” dostępny jest tylko przez ograniczony czas, więc zadzwoń już teraz. Nasi operatorzy czekają.
- Zmiana typu dowolnej parceli nie będzie zakłócała statusu zatrudnienia wszystkich pracowników na parcelach sklepowych z właścicielami.
- „Biblioteka jest teraz muzeum? Super... Znowu diabli wzięli wszystkie posady w okolicy.”
- Simowie nie będą już piekli przy ognisku dużego, żółtego, klockowatego obiektu, gdy powinni piec hot-dogi wegetariańskie. Dodanie ogniska do parceli nie będzie już psuło lamp automatycznych.
- Dzieci nie będą już wykonywały szuranego tańca w tył o pół stopy, gdy wychodzą z namiotu.
- Usunięto błąd, który mógł wywoływać dziwnie wyglądający efekt graficzny w postaci wstęgi podążającej za dzieckiem po wykonaniu interakcji „Snuj opowieść przygodową”.
- Simowie igrający z ogniem w ognisku będą teraz grzebali patykiem w ogniu, zamiast tylko wymachiwać nim groźnie, jakby mówili: „Doigrasz się, ogniu! I wy też, małe węgielki!”
- Usunięto błąd, który powodował znikanie cieni podczas przybliżania widoku, gdy wybrane są średnie ustawienia jakości grafiki.
- Usunięto błąd, który mógł występować w pewnych konfiguracjach i powodował załamanie się gry po zmianie jakości grafiki na wysoką.
- Teraz możesz za pomocą pokrętła myszki przewijać opcje gry na komputerze Mac.
Ale super, że będzie można wpływać na płeć dziecka :D Uwielbiam podobną opcję w trójce.
OdpowiedzUsuń