niedziela, 10 maja 2015

Aktualizacja nr 12 - 10.03.2015 – PC wersja 1.4.114.1010 / Mac wersja 1.4.114.1210

!!! Przed rozpoczęciem procesu aktualizacji gry, tymczasowo usuń z niej wszelkie mody oraz dodatki CC !!!


Otwórz Origin. Prawym przyciskiem myszy kliknij na okładkę gry The Sims 4 i wybierz opcję Aktualizuj grę.

Aktualizacja: 10.03.2015 – PC wersja 1.4.114.1010 / Mac wersja 1.4.114.1210

Lista nowości i zmian:

Załamywanie się gry/Wydajność (ogólne)
 Usunęliśmy błąd wczytywania obiektów, który odsyłał gracza na mapę otoczenia podczas próby wczytania parceli.

  • Gracze używający kart graficznych Nvidia GTX 960, 970 lub 980, nie powinni już dostawać komunikatu o błędzie „Nierozpoznana karta graficzna” po uruchomieniu gry.
  • Usunęliśmy błąd powodujący załamywanie się gry, który występował podczas wczytywania. Powodem było „buforowanie parceli”. Naprawiliśmy to... usuwając bufor.
  • Naprawiliśmy problem, który mógł prowadzić do niekończącego wczytywania się gry podczas podróży. Wywoływały to pewne obiekty w świecie (drzewa, skały i tym podobne), które nie chciały się wczytać. Teraz gra nie będzie się zawieszała, tylko kontynuowała wczytywanie.
  • Naprawiliśmy błąd, który mógł prowadzić do załamania się gry podczas przeglądania Galerii.
  • Naprawiliśmy kilka błędów powodujących załamywanie się gry, które występowały u niektórych użytkowników, zarówno na komputerach Mac, jak i PC... Taa, to dość ogólnikowe stwierdzenie. Konkretnie mówiąc, naprawiliśmy kategorie błędów załamywania się gry 0xd12c29, 0x4518fe, 0xb72d33 oraz 0x34bc94. Może to było zbyt konkretne? Nie wiem, czy uda mi się lepiej to wyjaśnić w tym przypadku, hmm... Naprawiliśmy błędy załamywania się gry w funkcjach Graphics::Texture, Pathplanner:containsFast, FamilyManager oraz SetNotificationFunction. To było mało pomocne. Powiedzmy po prostu, że w wyniku tych poprawek Mac i PC są teraz stabilniejsze.

Załamywanie się gry/Wydajność (Mac)

  •  Usunięto błąd, który uniemożliwiał uruchomienie gry i wyświetlał komunikat „Unable to start, initialization”, jeśli plik zapisu gry zawierał znaczną liczbę zainstalowanych obiektów zmodyfikowanych. Problem wywoływała obsługa plików w OSX. Ta poprawka powinna umożliwiać bezpieczne posiadanie około 1000 elementów zawartości zmodyfikowanej, w porównaniu z poprzednią liczbą dwudziestu.
  • Usunięto błąd załamywania się gry, który występował podczas korzystania z myszki wyposażonej w więcej niż 5 przycisków. Teraz można bezpiecznie używać takich myszek!
  • Naprawiliśmy błąd wczytywania tekstury, który powodował na niektórych systemach pojawianie się Simów bez tekstury po wczytaniu ich w aplikacji Stwórz Sima.

Interfejs (Mac)

  •  Teraz można zmieniać częstotliwość odświeżania na zakładce Grafika w opcjach gry.
  • Po uruchomieniu gry w trybie pełnego ekranu, a następnie wyjściu z tego trybu znikały zielony przycisk pełnego ekranu i żółty przycisk minimalizacji okna. Ten problem został naprawiony.
  • Teraz nie będzie można przewijać ekranu, zbliżając kursor do jego krawędzi, gdy otwarte jest menu opcji.


0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.