wtorek, 26 czerwca 2012

100 000 wyświetleń :) i zapowiedź :P

No i mój blog w niespełna rok czasu dobił dziś:
100 000 wyświetleń :)
 Bardzo Wam dziękuję :). Na tę okazję miał być prezent w postaci mojego nowego zestawu mebli - do pokoju dziecinnego - niestety utknęłam trochę nad nim ponieważ pracuję. I nie mam za bardzo czasu ani siły. No i nie spodziewałam się tych 100 000 w tak szybkim tempie. Myślałam, że to będzie dopiero za jakiś tydzień :D. A tu taka niespodzianka.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe komentarze :)




Well, my blog in less than a year until he reached today:
 100 000 Views :) 
 Thank You very much. For this occasion was to be a gift of my new set of furniture - the nursery - unfortunately a bit stuck on it because I work. I don't  have too much time and strength. Well, I didn't expect these 100, 000 in such a fast pace. I thought it would be only for a week: D. And here's a surprise. 

Thank You for your visit and nice comments :)


Oto zestaw dla dzieci, nad którym pracuję:

Nursery "My baby" - Coming Soon :)



Pozdrawiam i zapraszam do pobierania moich dodatków i komentowania :) 
Anulaa89

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.