czwartek, 15 grudnia 2011

Aktualizacja gry 1.29

Aktualizacje do Zwierzaków

-Adoptując psa zobaczysz, czy pies jest mały, czy duży.
-Otrzymasz ostrzeżenie, że Twój zwierzak nie może mieć jednocześnie Nagród Życiowych Mocny żołądek oraz Wymiotnik.
-Efekty dźwiękowe przewracanej ściany będą odtwarzane prawidłowo.
-Kamera prawidłowo pokaże całe ciało zwierzaka podczas losowego przełączania między korpusami małych i dużych psów w aplikacji Stwórz Zwierzaka.
-Poprawiono kilka błędów tłumaczenia, literówek i ogólnych błędów tekstu w grze.
-Poprawiono gotowe wzory siodła dorosłego konia.
-Opcja wyłączenia wolnej woli dla wybranego Sima będzie pamiętana przez wszystkie sesje gry.
-Tekst wspomnienia o śmierci ptaka nie będzie wiązał się z umierającym Simem.
-Interakcja „Szukaj ofiary” jest teraz dostępna na ziemi, a także na kocie.
-Ścigany listonosz będzie teraz wywoływał odpowiednie wspomnienie.
-Interakcja udziału w kursach jeździeckich będzie opatrzona odpowiednią ikoną.
-Pragnienie „Ścigać kogoś” będzie teraz opatrzone odpowiednimi ikonami.
-Pragnienie „Pocałować się po raz pierwszy” będzie teraz opatrzone prawidłową ikoną.
-Końskie muesli nie może być sprzedawane w sklepie spożywczym.
-Pragnienie „Przeczytać książkę o jeździectwie” będzie teraz opatrzone prawidłową ikoną.
-Dodano kilka animacji cech dziecka.
-Usunięto błąd występujący, gdy gracze przechodzą do Menu Głównego, kiedy koń przeskakuje nad przeszkodą.
-Usunięto błąd występujący, gdy niemądrzy Simowie niepotrzebnie schodzą z konia i rozsiodłują go.
-Znacznie zmniejszono częstość występowania błędu podczas wytyczania trasy galopowania lub przejażdżki na koniu.
-Usunięto błąd, który uniemożliwiał zmianę kategorii stroju Sima w aplikacji Stwórz Sima.
-Gdy zainstalowany jest dodatek The Sims™ 3 Kariera, Salon zostanie prawidłowo umieszczony po rozpoczęciu nowej gry w Appaloosa Plains.
-Psy nie będą zbyt długo wybudzały się ze snu.
-Obecnie łatwiej będzie stwierdzić, kiedy zabrakło jedzenia na drzewie dla ptaków, a ptak głoduje.
-Interakcja „Zawołaj zwierzaka” będzie działała prawidłowo, gdy Twój Sim znajduje się na parceli publicznej.
-Eliksir Odmłodzenia dla Zwierzaków może być teraz używany na parcelach innych Simów oraz parcelach publicznych.
-Młodzi dorośli nie będą otrzymywali wspomnienia zmiany grupy wiekowej w dorosłych, gdy szczeniak, kociak lub źrebię zmienia się w dorosłego.
-Podczas używania paleniska Simowie nie będą mogli piec i jeść nawozu końskiego.
-Usunięto błąd, który uniemożliwiał pojawianie się adoptowanych zwierzaków po wybraniu określonej długości życia Simów.
-Koty nie będą samowolnie przebiegały przez ściany lub wysokie okna, jak przez drzwi.
-Usunięto błędy wytyczania trasy występujące podczas przeprowadzania psa przez most w Bridgeport (w The Sims™ 3 Po zmroku).
-Usunięto błąd, który powodował, że Jednorożce traciły swoje specjalne moce po użyciu kodu Make All Happy.
-Koń nie będzie zacinał się na parceli po przeprowadzce rodziny z koniem na parcelę Aleja Pomnikowa 1557 w Bridgeport (The Sims™ 3 Po zmroku).
-Nogi Jednorożca będą animowane płynniej podczas jazdy, gdy gra toczy się w tempie 3.
-Usunięto błąd, który powodował, że dwa zwierzaki przenikały się wzajemnie podczas jedzenia tych samych resztek na podłodze.
-Małe dzieci nie mogą dostawać pcheł.
-Przywrócono brakujące wspomnienia dotyczące Simów i Jednorożców.
-Interakcja „Obwąchaj” może być teraz wykonywana na Simach-celebrytach, gdy zainstalowany jest dodatek The Sims™ 3 Po zmroku.
-Simowie nie mający psów nie będą dostawali pragnienia „Twój pies chce pójść na spacer do parku”.
-Szczenięta mogą być teraz uczone dowolnych sztuczek, których nie przejęły od swoich rodziców.
-Gra nie będzie zawieszała się na ekranie wczytywania podczas wychodzenia z aplikacji Stwórz Sima oraz wybierania Menu Opcji > Menu Główne, zanim pojawi się ekran wczytywania.
-Simowie mogą teraz przeprowadzać konie przez bramy.
-Simowie nie mogą rozrzucać siana ze stogów, które są używane, albo w których odbywa się bara-bara.
-Usunięto błąd wytyczania trasy Simów między Simem a koniem wykonującymi interakcję „Prowadź konia”.
-Twój Sim nie może oferować do rozrodu koni innych Simów.
-Simowie otrzymają odznaczenie za osiągnięcie 10 poziomu umiejętności jeździeckich.
-Simowie nie będą już stawali się niewidzialni podczas jazdy konnej w czasie przeprowadzki do nowego domu.
-Śmietniki nie będą wskakiwały na miejsce, gdy dwa psy spróbują jednocześnie wykonać interakcję „Przewróć”.
-Adoptowane zwierzaki nie będą dostarczane, gdy na Twojej parceli trwa pożar.
-Usunięto błąd, który powodował resetowanie Simów, gdy wyławiają martwą rybę z akwarium.
-Usunięto błąd, który powodował resetowanie Simów, gdy dokonują interakcji „Sprawdź wydarzenia tygodnia”.
-Usunięto błąd, który powodował resetowanie Simów, gdy próbują odstawić jednorożca do zagrody, jednocześnie rozkazując zwierzęciu, by wróciło do dziczy.
-Usunięto kilka problemów z wytyczaniem trasy, związanych ze skokami konnymi nad przeszkodami.
-Dodano prawidłowe ikony umiejętności jeździectwa i wyścigowych do pragnień oraz komentarzy związanych z tymi umiejętnościami.
-Drzwi z ograniczeniem wpuszczania według płci nie będą uniemożliwiały zwierzakom wchodzenia do pokojów.
-Zwierzaki nie będą otrzymywały nastrójnika „Zmęczenie tresurą”, gdy osiągną maksymalny poziom danej umiejętności.
-Zwierzaki nie będą pojawiały się jako cele interakcji „Przynieś napój...”.
-Poprawiono jakość wizualną obrazków zwierzaków w katalogach zwierząt do adopcji.
-Motywacja energii konia będzie rosła w przypadku, gdy koń zemdleje.
-Niekontrolowane przez gracza zwierzaki Simów będą wracały nocą do swoich domów.
-Obiekty nie mogą być umieszczane na górnych częściach ścian, na których znajdują się duże drzwi stodoły.
-Pojawi się komunikat powiadamiający o tym, że kot z umiejętnościami łowieckimi nie może znaleźć zdobyczy należącej do rodzaju wybranego przez użytkownika.
-Usunięto kilka problemów związanych z adopcją zwierzaków z otoczenia oraz przeprowadzki/łączenia rodzin.
-Duże psy nie będą zacinały się na platformie stojąc między jej skrajem a innym obiektem.
-Psy będą prawidłowo ustawiały się na pozycji wyjadając z położonego na podłodze talerza Sima.
-Usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie ptactwa na drzewie dla ptaków.
-Duże ptaki będą wyświetlać dymki myśli używając różnych typów rozmowy jako reakcji.
-Ikony naściennej zabawki dla kota zostały powiększone, by pasowały do wielkości i jakości ikon innych obiektów.
-Stojące u bramy konie nie będą wyskakiwały po nakazie wyjścia z zagrody.
-Źrebięta w zagrodzie mogą teraz dokonywać interakcji „Rżyj” bez wywoływania błędu wytyczania trasy.
-Nowonarodzone źrebięta nie będą miały przerośniętych lub dziwnie umieszczonych znamion zaraz po urodzeniu.
-Usunięto błąd, który uniemożliwiał znikanie końskich duchów po określonym czasie.
-Koty nie będą mogły dokonywać interakcji „Podrap” na przewróconym gnomie.
-Usunięto błąd, który powodował wyskakiwanie ptaków w interakcji „Nieś”.
-Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry, gdy Simowie wprowadzają się do adoptującej rodziny na podglądzie otoczenia.
-Koty, które bawią się w Spa, nie będą się teleportowały.
-Styliści nie będą otrzymywali zleceń od zwierzaków.
-Maksymalny czas życia w Zwierzakach jest teraz taki sam, jak maksymalny czas życia w Pokoleniach.
-Interakcja drzemki na legowisku zwierzaka obecnie kończy się prawidłowo po jej anulowaniu.
-Simowie nie mogą kupować karmy dla zwierząt w barze bez zainstalowanego dodatku Zwierzaki.
-Simowie wniosą szczeniaki i kociaki do domów, gdy zostaną przywiezione po adopcji.
-Dodatkowe poprawki i usprawnienia istniejących funkcji.


Aktualizacje do Pokoleń

-Poprawiono błąd animacji, gdy Emeryci używali laski podczas interakcji z siedzącymi Simami.
-Nagrody Życiowe Kamienne Serce oraz Bez Zazdrości obecnie uniemożliwiają wysunięcie oskarżenia o zdradę przeciwko Simowi, który posiada te nagrody.
-Wymyślony przyjaciel nie będzie pozostawał widoczny na panelu związków po wręczeniu go komuś w prezencie.
-Dodatkowe poprawki i ulepszenia istniejących funkcji.


Aktualizacje do Po zmroku

-Dodatkowe poprawki i ulepszenia istniejących funkcji.

Aktualizacje do Kariery

-W Opcjach jest poprawnie wyświetlana rozdzielczość 1366x768.
-Dodatkowe poprawki i ulepszenia istniejących funkcj
i.

Aktualizacje do Wymarzonych podróży

-Usunięto błąd, który powodował znikanie Simów podróżujących do miejsca wakacyjnego.
Dodatkowe poprawki i ulepszenia istniejących funkc
ji.

Aktualizacje gry podstawowej

-Usunięto błędne funkcjonowanie nowych nastrójników związanych z obiektami ze Store.
-Poprawiono grafikę łapanych ryb, gdy nie jest zainstalowany dodatek Zwierzaki.
-Poprawiono błąd oświetlenia związany z główkami dzieci Simów.
-Dodatkowe poprawki i ulepszenia istniejących funkcj
i.

Aktualizacje Store

-Usunięto błąd, który powodował zacinanie się komornika po odinstalowaniu pewnych obiektów ze Store.
-Poprawiono błąd powodujący złe funkcjonowanie chochli do magicznego kotła.


Przed zainstalowaniem aktualizacji gry The Sims™ 3, dodatku lub pakietu dobrze jest wyczyścić cache gry programem Delphy's Dashboard, kolejnie przy folderze The Sims 3 w Moich dokumentach dopisać .backup (czyli: The Sims 3.backup) i dopiero zaktualizować grę. Potem usunąć dopisek .backup poprzednio utworzony(jw) i voila.

Ps. Pamiętajcie o pobraniu zaktualizowanych modów

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.