sobota, 3 marca 2012

Obsługa narzędzia Delphy's Dashboard

Do czego może przydać się nam ten program?

A między innymi do:

- skanowania pobranych lub utworzonych przez nas plików .package/.dbc i wszystkimi innymi plikami z folderu The sims 3 w Moich dokumentach, które można przeskanować i sprawdzić - wykrywa on błędne/zepsute, zdublowane, konfliktujące ze sobą czy też pliki do gry sims 2 bo i takie się moga przytrafić

- posiada opcję usuwania Cache gry - rzecz istotna przy usuwaniu/wrzucaniu nowej wersji plików .package/modów

Instalacja i wymogi:
-Microsoft .Net Framework 2.0
-WinRar (lub inny do wypakowywania) - do rozpakowania pobranego programu

nie wymaga instalacji - po rozpakowaniu uruchamiasz Sims3Dashboard.exe

Obsługa:

Wybieramy folder z plikami packages/lokalizację plików do przeskanowania:



Jeśli chcemy oczyścić cache gry Wybieramy: File -> View Cache Info:


Potem klikamy Clear all:


Jeżeli chcemy naprawić wszystkie problemy wybieramy Fix all problems i Yes:


Program podświetli nam na czerwono błędne/zepsute/konfliktujące i etc. pliki .package

Możesz również użyć filtra (FILTER) i program wyszuka wszystkie pliki (do wybrania są opcje: Corrupted, Duplicates, Conflicts, Empty Files, Disabled Files, Sims 2 Package, All "corrupt" files) później zaznaczyć pliki kóre chcemy usunąć ręcznie i kliknąć Action-> Delete Packages. Należy pamiętać, że po każdej wykonanej Akcji usuwania plików itd. należy kliknąć przycisk Refresh List.

Można również szybko zaznaczyć pliki używając opcji SELECT (do wybrania są opcje takie jak w powyższej opcji: Corrupted, Duplicates, Conflicts, Empty Files, Disabled Files, Sims 2 Package, All "corrupt" files) i kliknąć tak jak w poprzednim przypadku: Action->Delete


MTS - Wymagana rejestracja
Click to Download / Kliknij aby pobrać

5 komentarzy:

  1. Przydatne, ale mam problem. Ze względu na to że nie jestem zbyt dobra w obsługiwaniu programu. Co zrobić abym miała pogląd na plik? W sensie jak móc widzieć jaki to dodatek, abym wiedziała czy chce to usunąć czy nie. Mam nadzieje że wyraziłam się jasno ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz na danym pliku i podgląd się wyświetla - a przynajmniej powinien ;) - przykładowo u mnie:
      http://i.imgur.com/Spo1FlH.jpg

      Usuń
  2. Ja nie mam Microsoft .Net Framework 2.0 ;( i jak próbowałam pobrać Microsoft .Net Framework 2.0 to pisało ,że mam 64 bitowy system i nie da się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz pobrać dla 64 bitowego systemu. https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=6523

      Usuń
  3. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.