Trochę spóźniony poradnik, ale przydatny nadal. Z resztą seria poradników, bo zaraz dojdą 2 kolejne ;)
Ponieważ jak juz od dawna wiadomo po patchu 1.26 została zmieniona platforma _RIG, aby umożliwić funkcjonowanie Zwierzaków. Niestety programy typu RigFix nie potrafią automatycznie przekonwertować niektórych dodatków (łóżek) tak aby działały poprawnie z aktualizacją 1.26 wzwyż, ponieważ jest to bardziej skomplikowana operacja.
Na szczęście można zrobić to ręcznie za pomocą programu s3pe - do pobrania TUTAJ
Uprzedzając pytania co kliknąć, na screenie jest zaznaczone (oczywiście z czasem mogą się zmienić nazwy plików, ale zawsze są w tym samym miejscu:
Do rzeczy:
Uwaga: Niektóre łóżka mają już platformę _RIG z poprawną liczbą instancji. Wtedy wystarczy przjść już do punktu drugiego.
Aby naprawić dodatek, musimy zmodyfikować 3 zasoby:
- _RIG
- VPXY
- RSLT
Otwieramy dany plik .package w programie s3pe. (Klikamy File->New kolejnie Resource->Import->From .package i wybieramy nasz plik)
1.Odnajdujemy zasób _RIG i go usuwamy wciskając delete na klawiaturze albo takjak poniżej prawym przyciskiem klikamy na nim i wybieramy Deleted (wpis zostanie przekreślony):
2. VPXY - zaznaczamy, klikamy prawym przyciskiem myszy na nim(1) i następnie "Edit VPXY"(2)
Teraz pojawi się okno VPXY Resorce Editor, przyciskiem "TGI Blocks" otworzyć TGI Block Editor (1), w okienku wyszukujemy i zaznaczamy zasób _RIG (2).
Jeżeli wpis w okienku "Instance"(3) jest inny niż podany poniżej na czerwono zaznaczony cyferką 4. to należy skasować go i wpisać właściwy - czyli ten zaznaczony cyferką 4. - najlepiej skpiuj go stąd, żeby się nie pomylić 0x9F161663179CC6D0 (kopiuj i wklej).
Teraz zapisujemy i zatwierdzamy "Save", znów "Save", "Yes"
3. Teraz wyszukujemy wpis RSLT - zaznaczamy go i przechodzimy do edycji za pomocą przycisku "Grid":
Kolejnie w okienku edycji rozwijamy kolejno drzewka - ChunkEntries (nr1.) -> [0]ChunkEntries (nr2) -> RCOLBlock(nr3) i przechodzimy do edycji "Containers" (4) i klikamy na te 3 kropeczki zaznaczone numerem 5:
Teraz dodajemy dwa wpisy klikając "Add":
A następnie je edytujemy:
Pierwszy dodany wpis:
SlotName=0xBA00174D,
BoneName=0xD0DECA8E,
SlotPlacementFlags=0x00000000,
X=(1,0,0,0),
Y=(0,1,0,0),
Z=(0,0,1,0)
Drugi dodany wpis:
SlotName=0xBA00174C,
BoneName=0x47D5577D,
SlotPlacementFlags=0x00000001,
X=(1,0,0,0),
Y=(0,1,0,0),
Z=(0,0,1,0)
Po dodaniu dwóch wpisów i wprowadzeniu wartości zaakceptować zmiany "OK" i potem "Commit"
Teraz możemy zapisać nasz wyedytowany plik .package.
File -> Save albo Save As.
Plik umieszczamy w Mods/Packages w Moich Dokumentach :).
Tutaj wątek autora manualnej naprawy łóżek
środa, 21 marca 2012
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.
Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.