poniedziałek, 25 lutego 2013

TSR Workshop - Autogenerowanie tzw. Sunshadows

W tym poradniku pokażę Wam jak wygenerować tzw. Sunshadows.

1. Wybieranie mesha cienia.

Jak widać na poniższym obrazku nasz nowy stolik nie ma wygenerowanego cienia - ten, który widzimy nie wygląda jak cień rzucany przez to biurko:

W zakładce Mesh wybieramy Shadow high level of detail (cień wysokiego poziomu szczegółowości):
2. Naciskamy przycisk Generate Shadow Mesh: 
Znajduje się on tutaj:
Klikamy go aby otworzyć okno Select MLOD. Zaznaczamy tak jak na screen'ie poniżej i klikamy OK:
3. Gotowe.
Możemy podziwiać nowo wygenerowany mesh cienia. :) Używając suwaka Rotation możemy sobie zobaczyć jak cień wygląda z pod różnym kątem.

4. Powtarzamy powyższe czynności dla Shadow medium level of detail:
1. 

2. 


3. 

Gotowe :)
Reakcje:

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są wyłączone z powodu zawieszenia działalności bloga. Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.