1. Wybieranie mesha cienia.
Jak widać na poniższym obrazku nasz nowy stolik nie ma wygenerowanego cienia - ten, który widzimy nie wygląda jak cień rzucany przez to biurko:
W zakładce Mesh wybieramy Shadow high level of detail (cień wysokiego poziomu szczegółowości):
2. Naciskamy przycisk Generate Shadow Mesh:
Znajduje się on tutaj:
Klikamy go aby otworzyć okno Select MLOD. Zaznaczamy tak jak na screen'ie poniżej i klikamy OK:
3. Gotowe.
Możemy podziwiać nowo wygenerowany mesh cienia. :) Używając suwaka Rotation możemy sobie zobaczyć jak cień wygląda z pod różnym kątem.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXGWPv3ObTe5D2OxoIegSKsTI6vYJ3liZN6ij0qyPjAf9tOkWd9M2PIfcdNj8ntwZGz8aaqF66WhhqKow5DeO5tGcImRkBkPtCTsZW2V4Skr4_SFxRJSul5TylqDKOY3SvG6S0ALp50aU/s400/ScreenHunter_21+Feb.+25+19.32.jpg)
4. Powtarzamy powyższe czynności dla Shadow medium level of detail:
Gotowe :)
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.
Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.