poniedziałek, 8 września 2014

Informacja dla czytelników bloga

Witajcie kochani czytelnicy!

Mam dla Was dwie informacje, które muszę Wam przekazać. Nie na temat Simsów, ale polecam przeczytać, aby nie było niedomówień.

1. Dotyczy fałszywego alarmu Waszych antywirusów, że niby mój blog jest zarażony.
2. Pisania przez Was komentarzy i mojego odpowiadania na nie :)

1. Pierwsza dotyczy zgłaszania przez Was, że mam zawirusowanego bloga - otóż nie mam zawirusowanego bloga, tylko Wasz antywirus jest do kitu, albo macie ustawioną za bardzo czułą heurystykę, że aż nazwać to mogę natrętną. Podejrzewam - i tu jestem pewna, że 99% mających problem z "niby" wirusami na blogach/stronach etc. ma zainstalowanego AVASTA. Czyli największe gówienko antywirusowe.... Jeżeli macie to badziewie zainstalowane na swoim kompie polecam je odinstalować i zamiast tego zainstalować Microsoft Internet Security - darmowy i bardzo dobry antywirus - którego od X lat używam i jestem zadowolona - bardzo dobrze i trafne wychwytuje infekcje i nie dał mi jeszcze nigdy fałszywego alertu, podczas gdy raz dawno dawno miałam Avasta - dziad wykrywał mi szkodliwe oprogramowanie na oryginalnej płycie ze sklepu z grą - która po przeskanowaniu dwoma innymi (płatnymi) antywirkami okazało się, że płyta jest wolna od wirusów!
A tutaj łapcie dowód na "czystość" mojego bloga!
Możecie sami go przeskanować wchodząc na: http://sitecheck.sucuri.net/ - i wpisać adres mojego bloga w okienku.



2. A teraz druga sprawa. 
Uwielbiam jak komentujecie mojego bloga - bardzo Wam za to dziękuję. Ale proszę zrozumcie coś - Nie jestem dostępna online 24h na dobę. Jestem tylko człowiekiem. Pracuję, bądź po prostu zajmuję się domem i własnym życiem, blog i The Sims to moja pasja i to co jest na tym blogu wszystko jest tworzone z mojej pasji dla Was - czytelników bloga i tak jak ja fanów naszej ukochanej serii The Sims. Robię to wszystko kiedy tylko mam wolną chwilę :) Również jeżeli macie jakiś problem - ja chętnie Wam pomogę go rozwiązać - tylko bądźcie cierpliwi, nie piszcie mi 300 razy tego samego, bo ja zauważę Wasz komentarz na 100% i go opublikuję (mam ustawioną moderację komentarzy) i na niego odpowiem - prędzej czy później, ale na pewno  odpiszę! Także cierpliwości ;) - a teraz biorę się za odpisywanie na Wasze komentarze, które czekają na moderację.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia :)

Anulaa89

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.