wtorek, 2 września 2014

Konwersje z The Sims 3 Zwierzaki

Hej Simsomaniacy!

Umilam sobie właśnie czas oczekiwania na moje pudełko z grą The Sims 4, konwertując kolejne obiekty tak aby były kompatybilne z Podstawą gry. Tym razem padło na obiekty ze Zwierzaków. Mam nadzieję, że się Wam przydadzą. Miłej zabawy!

Info: pliki package / package files
Wymagania/Requirements: TYLKO PODSTAWA GRY / ONLY BASE GAME


Różne obiekty:
Click to Download / Kliknij aby pobrać

Kilka rzeczy z trybu budowania:
Click to Download / Kliknij aby pobrać

I coś przydatnego z trybu buydebug :):
Click to Download / Kliknij aby pobrać

Z niecierpliwością wyczekuję kuriera z moją grą. A jak tam u Was z cierpliwością??

4 komentarze:

  1. Witam. Mam pytanie, a mianowicie, czy mógłbym prosić o skonwertowanie kilku obiektów z gry The Sims 2 do The Sims 3? Byłbym bardzo wdzięczny. Proszę odpisać mi na maila: espanol@spoko.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. The link has been deleted :/ re-upload? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry but my account on mega and mediafire are blocked, I don't have this files on my computer :(

      Usuń
    2. sorry to hear about that. Oh, it's okay.I just hate when that happens:(
      I used to have these files on my old computer which hard drive got destroyed lol

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.