wtorek, 2 września 2014

Moja kopia The Sims 4 już w domku :)

Przed 16:oo  zawitał do mnie kurier z moją kopią gry The Sims 4. :D Anulaa oszalała i skakała z radości hehehe. Ale grę zainstaluję w dniu premiery, bo jak mam pobierać tyyyle GB moim mulastym netem to DZIĘKUJĘ! Poczekam. Bo chyba tak to działa, że teraz można pobrać tylko :/

Zwracam honor - gra zainstalowana normalnie z płyt. Coś dziwnego się działo, że wcześniej takie jaja się działy, ale nie tylko ja tak miałam - na zagranicznym forum na FB też czytałam o tym problemie i w Pl również kilkoro osób zauważyłam miało ten problem.

Na osłodę i dowód, ze działam cały czas w temacie mojego nowego świata do The Sims 3 - oj tak nadal będę grać w tą część Simów oraz tworzyć dodatki do niej - załączam screeny z placu budowy:


Oto szkoła w North Island - (Wyspa Północna): 



Ogólny widok budynku - z tyłu jest mini boisko oraz plac zabaw.
Sekretariat:
Gabinet dyrektora:
Sala dla małych dzieci - żłobek / przedszkole:
Fragment korytarza:
Pracownia plastyczna:
Pracownia komputerowa:
Pracownia historyczna:
Pracownia biologiczna:
Sala muzyczna - nauka gry na fortepianie:
Pracownia chemiczna:
W budynku jest jeszcze pomieszczenie, gdzie nasi simowie będą szli "do szkoły" albo "do pracy". A wszystko dzięki tym dywanikom z TSR KLIK.

Obecnie pracuję nad budową kościółka/kapliczki gdzie Wasi Simowie będą mogli się pobrać, tam też znajdywał się będzie cmentarz wraz z "dywanikowym" mauzoleum.

2 komentarze:

  1. Na twoim blogu jest jakiś wirus czy coś, jak tylko tu ejstem od razu dostaję milion powiadomień i alertów z antywirusa że strona zawiera złośliwe orpogramowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Mogę z czystym sumieniem Ci obiecać i powiedzieć, że mój blog nie jest niczym zainfekowany, sytuację opisuje w tym poście - http://anulaa89.blogspot.com/2014/09/informacja-dla-czytelnikow-bloga.html.

      Pozdrawiam

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.